قانون 2 دقیقه ای طراحی سایت فروشگاهی - طراحی سایت و طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

نقشه سایت

قطعا قبل از ساخت فروشگاه آنلاین با وردپرس باید تصمیم بگیرید چه چیزی را می خواهید بفروشید. انتخاب محصولات مناسب برای فروش در موفقیت فروشگاه آنلاین نقش بسیار مهمی ایفا می کند.

نیازی به دانستن کد نیست : وردپرس نیاز به دانستن نحوه کدگذاری برای ایجاد وب سایت را نخواهد داشت.

یکی از نکات مهم برای انتخاب پیمانکار طراحی سایت، پشتیبانی آن پیمانکار از وب سایت می باشد. تیم پشتیبانی زاوش هم به صورت تلفنی و هم به صورت تیکت در خدمت مشتریان می باشد و مشتریان می توانند سوالات و مشکلات خود را به کارشناسان ما انتقال دهند.

حتما باید کالاهایی را بفروشید که خریداران دنیای آنلاین مایل به خرید آنها هستند. قبل از طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس برای اینکه بدانید چه چیزی را در فروشگاه آنلاین خود بفروشید به فاکتورهای زیر توجه کنید:

گاهی اوقات مدیران کسب و کارها بر روی مواردی همچون طراحی دیزاین، چینش محتوایی و فرآیندهای داخلی وب سایت نظراتی غیر کارشناسی و سلیقه ای می دهند و اصرار دارند تا حتما سایت مطابق میل آن ها پیاده سازی شود.

امروزه که اکثر ارتباط‌های بین مصرف کننده‌کنندگان و تولید کنندگان به صورت اینترنتی و مجازی است، برای گسترش کسب و کار خود نیازمند طراحی سایت و بهینه سازی وب سایت وردپرسی هستید.

خوشحال می شویم چالشها و موفقیت هایی که در روند طراحی سایت فروشگاهی در وردپرس داشته اید را با کاربران راست چین به اشتراک بگذارید.

وب سایت انجمن : یک وب سایت انجمن میتواند مکان مفیدی برای پرسیدن سوالات یا مشاوره کاربران باشد.

منظور از ریتم تکرار عناصر مهم در صفحه اصلی است تا شما بتوانید در سایت خود انسجام ایجاد کنید. به طور مثال شما می‌توانید با یک کار ساده مانند استفاده از لوگویتان در تمام مطالب و یا استفاده از یک فونت یک دست، یک ریتم یکدست ایجاد کنید که همین یکپارچه بودن باعث می‌شود تا مخاطبتان خیلی راحت از وبسایت شما استفاده کند و از شلوغی و گمراهی آنها جلوگیری کنید.

در واقع چنین وب سایت هایی مجموعه ای از صفحات اینترنتی هستند که بر بستر چهارچوب اصلی سایت بنا شده و میتوان آن ها را به طور محدود سفارشی و با محتوای شخصی خود پرکنید.

برای طراحی سایتتان می‌توانید از قالب‌های آماده مختلف برای ساختن آن استفاده کنید تا بتوانید چیدمان سایت خود را راحت‌تر انجام دهید.

بر همین اساس، پس از نام برند و لوگوی سایت تان، عنوان‌‌ها و موضوعات اصلی و کلی‌ای که در هر صفحه از سایت در خصوص آن قرار است صحبت کنید را به ترتیب ذکر کنید. شما در همان اول صفحه باید به مخاطب خود نشان دهید که در چه زمینه‌ای تخصص دارید.

امروزه دیگر طراحی سایت توضيحات بيشتر استاتیک نمی تواند نیاز کسب و کارها را برطرف سازد زیرا برای هر تغییر جزیی باید منتظر انجام تغییرات توسط طراح سایت بود.

Report this wiki page